Haemme Merit Aktivan asiakastukeen hyvät kirjanpito- ja kommunikointitaidot omaavaa kirjanpito- ja ohjelmistokonsulttia. Työ on monipuolista, kausittain hektistä ja vaatii nopeaa reagointikykyä, jotta asiakkaiden pulmiin löytyisi sopiva ratkaisu viiveettä.
Toimistomme sijaitsee Hyvinkäällä, mutta etätyö on mahdollista.
Merit Software Oy kehittää ja myy Merit Aktiva -kirjanpito-ohjelmistoa. Tavoitteenamme on olla johtava mikro- ja pienten yritysten kirjanpito-ohjelmisto markkinoilla. Ohjelmistoamme käytetään yli 98 000 yrityksen kirjanpitoon Suomessa, Virossa ja Puolassa. Virossa olemme alan markkinajohtaja ja Suomessa ohjelmistoamme käytetään jo yli 7 700 yrityksen kirjanpitoon. Merit Software Oy on ollut osa Visma-konsernia vuodesta 2020.
TYÖTEHTÄVÄT
- Merit Aktivan asiakkaiden neuvonta puhelimitse, sähköpostitse ja chatissa
- Ohjelmistokoulutukset (verkossa)
- Merit Aktivan käyttöohjeiden, opasmateriaalien ja video-oppaiden luominen
- Ohjelmistokehityskohteiden havainnointi ja raportointi kehitystiimille
VAADITUT TAIDOT
- Erinomainen kirjanpidon tuntemus sekä ymmärrys palkanlaskennasta
- Kärsivällisyys asiakaskysymysten ymmärtämisessä ja halu auttaa asiakkaita
- Halu tehdä työtä asiakasrajapinnassa
- Erinomainen suullinen ja kirjallinen kommunikointitaito suomeksi
- Hyvä suullinen ja kirjallinen kommunikointitaito englanniksi
- Tarkkuus ja velvollisuudentuntoisuus
- Avoimuus muutoksille ja uusille ratkaisuille
EDUKSI KATSOMME
- Korkeamman asteen koulutuksen
- Useamman vuoden työkokemuksen kirjanpidosta
- Työkokemuksen erilaisista kirjanpidon ohjelmistoista
- Työkokemuksen asiakaspalvelusta
- Ruotsin kielen taito
TARJOAMME
- Rennon ja ystävällisen tiimin
- Modernin työympäristön ja ajantasaiset työkalut
- 2500 euron kuukausipalkan, kuukausittaisen bonuksen sekä kilpailukykyiset edut
- Kokopäivätyötä (arkisin klo 8-16 tai 9-17)
- Mahdollisuuden kehittää osaamista osallistumalla alan koulutuksiin
- Perehdytyksen työhön ja tukea tiimin jäseniltä