Tuki


Veloitukseton tuki

09 4259 7827

Palvelemme arkisin 09.00 – 16.00

Sähköpostituki

support@passelimerit.com

Palvelemme arkisin 09.00 – 16.00


Mitä tiedoilleni tapahtuu, jos lisenssi vanhenee?

Mitä tiedoilleni tapahtuu, jos lisenssi vanhenee?

Kun käyttöoikeutesi päättyy etkä ole uusinut sitä (esimerkiksi olet siirtynyt käyttämään jotain toista ohjelmaa), sinulla on edelleen pääsy tietoihisi ja oikeus käyttää ohjelmaa.

Vanhentuneeseen lisenssiin liittyvä ainoa rajoitus on se, että voit lisätä ja muokata tositteita vain lisenssin voimassaolon päättymispäivään saakka.

Tämän suhteen Merit Aktiva eroaa muista verkkopohjaisista palveluista, joissa käyttöoikeuden päättymisen jälkeen sinulta evätään pääsy tietoihisi. Merit Aktiva -ohjelmalla voit katsella ja muokata tietojasi myös sen jälkeen, kun käyttöoikeus on vanhentunut.