Merit Aktivan käyttöönottokoulutus verkossa
Koulutus Merit Aktivan uusille käyttäjille, jotka haluavat tutustua tarkemmin ohjelman aikaa säästäviin toimintoihin.
Kaikki osallistujat voivat tutustua omalta näytöltään ohjelman sisältämiin toimintoihin. Käyttöönottokoulutuksessa käydään läpi Merit Aktivan perustoiminnot yrityksen perustamisesta ja myyntilaskun laatimisesta lähtien. Annamme myös ohjeita verkkolaskujen vastaanottoon, pankin tiliotteen sisäänlukuun ja tilitapahtumien vahvistamiseen, arvonlisäverolaskelman laadintaan ym.
Verkkokoulutus kestää noin kaksi tuntia. Koulutusta ei ole mahdollista katsella myöhemmin uudelleen.
Pyydämme liittymään koulutukseen 10 min ennen koulutuksen alkua.
Koulutuksen toteuttaa Merit Software Oy:n konsultti Annamari tai Minna.
Koulutuksen hintaan lisätään arvonlisävero 24%.
Jos koulutukseen ei ole enää vapaita paikkoja, voit tiedustella osallistumismahdollisuutta sähköpostitse info@meritaktiva.fi tai puhelimitse 09 4259 7827.
Jos et voi osallistua koulutukseen, pyydämme ilmoittamaan peruutuksesta asiakastukeen mahdollisimman varhaisessa vaiheessa.
Koulutusta ei tallenneta eikä sitä voi katsella myöhemmin uudelleen.
Vapaita paikkoja ei ole.
22. tammikuu 2021
Lähetämme ilmoittautuneille päivää ennen koulutuksen alkua sähköpostitse ohjeet ja osallistumislinkin, jonka kautta voit osallistua etäkoulutukseen.
Pyydämme olemaan paikalla 10 min ennen koulutuksen alkua.
Katso muita koulutuksia
Ilmainen koulutus – Kuitit ja ostolaskut sähköisesti Merit Aktivaan
Merit Aktivan käyttöönottokoulutus verkossa
Merit Aktiva kutsuu sinut mukaan tekemään työstäsi helpompaa!
Voit syöttää ilmaiseen versioon 100 myyntilaskua, ostolaskua tai muita tositeitta 6 kuukauden ajan. Kun ilmaisen version tositemäärä tai aikaraja ylittyy, voit hankkia kätevästi lisenssin.